1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ
Назив и адреса наручиоца: Предшколска установа “Полетарац” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина
ПИБ 101218859, Матични број 07283857
email: poletaracpubatocina@gmail.com
2. ВРСТА НАРУЧИОЦА: установа
3. ВРСТА ПОСТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Поступак јавне набавке мале вредности.
4. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Врста предмета јавне набавке број 1/2015 су добра.
5.ОПИС ПРЕДМЕТА ЈАВНЕ НАБАВКЕ: Набавка енергената за потребе Предшколске установе “Полетарац”.
6.Ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавки-09000000-Нафтни деривати, гориво, електрична енергија и други извори енергије.
7. ПРЕДМЕТНА ЈАВНА НАБАВКА ЈЕ ОБЛИКОВАНА У ДВЕ ПАРТИЈЕ, И ТО:
- Угаљ-ОРН 09111100,
- Дрва за огрев-ОРН 03413000.
8. МЕСТО ИСПОРУКЕ ДОБРА: Баточина.
9. КРИТЕРИЈУМ ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА: најнижа понуђена цена.
10. ПРЕУЗИМАЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ
Преузимање конкурсне документације сви заинтересовани понуђачи могу извршити на Порталу јавних набавки или на интернет страници општине Баточина http://www.sobatocina.org.rs/
11. ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ. :
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи,
Министарства финансија и привреде, www.mfp.gov.rs
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту
животне средине www.sepa.gov.rs и у Министарству енергетике, развоја и
заштите животне средине, www.merz.gov.rs
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у
Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, www.minrzs.gov.rs
12. НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК
Понуде се подносе у року од 8 дана од дана објављивања Позива за подношење понуда на Порталу јавних набавки, односно до 15.10.2015. године до 10:30 часова. Понуда мора да важи најмање 30 дана од дана отварања. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније до 8-ог дана истека наведеног рока, до 10:30 часова или првог наредног радног дана, уколико рок за подношење понуда пада у дане викенда или државног празника. Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.
Понуде са комплетно захтеваном документацијом подносе се у затвореној коверти или кутији поштом или лично сваког радног дана од 07:30 до 15:30 часова на адресу: Предшколска установа “ПОЛЕТАРАЦ” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина, са назнаком “ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ БРОЈ 1/2015-ЕНЕРГЕНТИ-ПОНОВЉЕНИ ПОСТУПАК ЗА ПАРТИЈЕ 2-УГАЉ И 3-ДРВА, са назнаком-НЕ ОТВАРАТИ”. На полеђини коверте обавезно навести назив понуђача, тачну адресу, контакт особу и број телефона.
Понуда која стигне до наведеног рока сматраће се благовременом и узеће се у разматрање.
13. МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА
Јавно отварање понуда обавиће се истог дана по истеку рока за подношење понуда или наредног радног дана, уколико рок за подношење понуда пада у нерадне дане, односно дана 15.10.2015. године на адреси Предшколска установа “ПОЛЕТАРАЦ” Баточина, ул. Краља Петра I бр.73, 34227 Баточина, у просторијама наручиоца, са почетком у 11:30 часова.
14. УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА
Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представници понуђача који су дужни да пре почетка отварања понуда Комисији поднесу писмено овлашћење, заведено и оверено, за учешће у поступку отварања понуда. У противном наступају као јавност и не могу предузимати активне радње у поступку (потписивање записника, истицање приговора и сл.)
15. РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ
Рок за доношење Одлуке о избору најповољније понуде је 5 (пет) дана од дана јавног отварања понуда.
16. ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Додатне информације могу се добити на телефон 034/6842-324, сваког радног дана у времену од 12:00 до 15:00 часова. Особа за контакт је Слађана Рајковић, секретар Установе.
Конкурну документацију и обавештења везана за набавку можете преузети на линковима испод:
- Конкурсна документација
- Одлука о додели уговора
- Обавештење о закљученом уговору